Co se na workshopu dozvíte:

  • Přehled nejnovějších digitálních trendů a jejich dopad na marketingové strategie. Jak tyto změny ovlivňují chování zákazníků, mediální landscape, marketingové strategie a dělbu rozpočtu, strukturu firem a business modely agentur
  • Reality check – jaký vývoj a dopad mají světové trendy v ČR
  • Porovnání fungování velkých tradičních korporací a “nových” firem, které vyrostly s internetem (např. WPP vs. Google)

Krátce k lektorce

Vanda Wolfová je ředitelkou pro agenturní sektor společnosti Google, kde je její hlavní činností navazování a budování vztahu s agenturami na českém a slovenském trhu. Do jejich aktivit patří selekce a zaškolování obchodních partnerů, rozvoj obchodních možností a podpora digitální transformace trhu. Před nástupem do společnosti Google spojila svoji profesní kariéru s globální marketingovou firmou Ogilvy, v níž působila přes 22let. V roce 2000 byla vyhlášena Ženou Roku. Věra Chytilová o ní natočila dokument do série Gen a loni ji Hospodářské noviny zařadili do výběru top nejúspěšnějších českých žen působících v zahraničí.

Nejbližší události:

Žádný

Nevyhovuje Vám termín?

Máte zájem o školení, ale dali byste přednost jinému termínu? Dejte nám prosím o svém zájmu vědět pomocí formuláře níže a my se Vám ozveme, jakmile bude potvrzen další datum tohoto workshopu.
 

Jméno a příjmení *

Email *

Telefon

Firma

Pracovní pozice

O který/které workshopy máte zájem *

captcha

* Povinný údaj

Digitální trendy a jejich dopad na marketing 21. století was last modified: October 12th, 2015 by Paul Jakubicek