Témata:

  • Lze měnit firemní kulturu? Jak postupovat? Jak rychle?
  • Konkrétní případy a know-how z řízení společnosti jako celku.
  • „Common Definition of Success“ – aneb ryba smrdí od hlavy.
  • Zavádění férové „Pay for Performance Culture“.
  • Způsob nastavení KPI jednotlivým funkčním oddělením.
  • Pravidelné vyhodnocování a komunikace ve firmě.
  • Možné korekce v průběhu času.
  • Nastavování firemní kultury a adekvátního způsobu komunikace.
  • “Employee Involvement” jako součást motivace zaměstnanců.

Krátce k lektorovi:

Jaroslav Barták vedl doposud jednu z nejúspěšnějších a nejoblíbenějších českých značek, firmu Kofola. Jeho působení v Kofole navazovalo na dlouholeté působení v řídících pozicích firem jako je Gillette, SC Johnson či Rossmann. V Kofole zavedl přísnou „pay for performance” kulturu v celém obchodním týmu, byl u rozhodnutí připravit dvouletý program pro zlepšení komunikace se zaměstnanci, který zasahoval do každé oblasti firmy. Zavedl program stabilizace, rozvoje a motivace zaměstnanců k dosažení vyšší úrovně firemní kultury a komunikace. Momentálně vede tři italské distribuční firmy, COFFEEBREAK, SaSCH a BAGETTE.

Máte zájem?

Je nám líto, aktuálně není vypsán žádný termín. Máte o tento workshop zájem? Dejte nám prosím o svém zájmu vědět pomocí formuláře níže a my se Vám ozveme, jakmile bude potvrzen další datum tohoto workshopu.

Jméno a příjmení *

Email *

Telefon

Firma

Pracovní pozice

O který/které workshopy máte zájem *

captcha

* Povinný údaj

Jak vést tak, aby Vás lidé rádi následovali? was last modified: October 12th, 2015 by help