Pokud Vás zajímá, jak se vytváří strategie ve velkých nadnárodních společnostech nebo třeba v menších start-upech a jak proměnit strategické směřování v realitu, jak neusnout na vavřínech a neustále přicházet s novými nápady, přijďte si poslechnout zkušenosti jednoho z nejvlivnějších mužů automobilového průmyslu, Martina Saitze. Podělí se s Vámi i o své příběhy z praxe, jak se mu například podařilo posunout BMW na první místo v prodeji osobních automobilů, nebo jak vznikala slavná reklama na Škodu Fabie zvaná the Cake, která si odnesla ocenění z mezinárodního reklamího festivalu v Cannes.

Dnešní svět businessu se vyznačuje neustálou a rychlou změnou prostředí, přístupem k nepřebernému množství informací v různé kvalitě a chronickým nedostatkem času. Úspěch přitom tkví především v umění strategického myšlení, efektivní analýze problémů, zdravém úsudku a inovaci a kreativitě. V rámci workshopu se dozvíte například:

  • Jak podpořit a rozvíjet strategické myšlení
  • Jak uplatnit dovednosti strategického myšlení v praxi
  • Jak probíhá strategický meeting na úrovni nejvyššího managementu, kde se rozhoduje o budoucnosti firmy na několik let dopředu
  • Jak vznikají nejúspěšnější nápady, které mohou rozhodnout o úspěchu firmy

Zároveň budete mít příležitost využít nabyté znalosti a dovednosti rovnou v praxi.

Krátce k lektorovi:

Martin Saitz zastával vedoucí pozice v mnoha významných automobilkách, jak v České republice, tak i v zahraničí. Během dlouholeté kariery získal bohaté manažerské zkušenosti. Vybudoval zastoupení značky Volvo v České republice.  Prosadil značku BMW jako číslo jedna mezi luxusními vozy co se týče počtu prodaných vozů, spokojenosti zákazníku a povědomí o značce a image. Podařilo se mu provést mnoho změn, které vedly k vytvoření vysoce motivovaného, loajálního, kreativního, inovativního managementu a zaměstnanců. Dále vedl prosazení a úspěšnou propagaci značky Škoda Auto v Británii, Irsku, Skandinávských a Baltských zemích. Na Slovensku několik let úspěšně řídil společnost Hyundai Motor Slovakia. Aktuálně vede mezinárodní projekt pro automobilku Hyundai ve Střední Evropě.

Nejbližší události:

Žádný

Nevyhovuje Vám termín?

Máte zájem o školení, ale dali byste přednost jinému termínu? Dejte nám prosím o svém zájmu vědět pomocí formuláře níže a my se Vám ozveme, jakmile bude potvrzen další datum tohoto workshopu.

Jméno a příjmení *

Email *

Telefon

Firma

Pracovní pozice

O který/které workshopy máte zájem *

captcha

* Povinný údaj

 

Strategie a inovace was last modified: October 12th, 2015 by Daniel Vodrážka