Business Storytelling s Petrem Šimůnkem

Datum: 15/11/2018, 9:00 - 13:30
Místo konání: European Leadership and Academic Institute
Adresa: Jungmannovo náměstí 3, Praha 1, 11000

Cena:
6,320.00 Kč + DPH

Petr Šimůnek


V European Leadership & Academic Institute již 8 let podporujeme kvalitní vzdělávání a osobnostní růst skrze předávání reálných zkušeností. Naše intenzivní 4,5 hodinové workshopy s předními osobnosti českého byznysu přináší globální byznysová témata do českého kontextu. Formát našich intenzivních workshopů je inspirovaný unikátní vyučovací metodou tzv. tutoriálů, které již po staletí úspěšně fungují na University of Oxford a University of Cambridge.


Prodejte Váš produkt nebo službu pomocí poutavého příběhu, který u zákazníků vzbudí pozitivní pocity a zaujme v dnešní záplavě informací. Máte dojem, že se Vás vyprávění příběhů netýká? Originální příběh Vaší společnosti je předpokladem pro kvalitní obsahový marketing, prokazatelně zvyšuje prodeje, napomáhá etablovat Vaši značku v mysli zákazníků a porazit tak konkurenci. Na workshopu s Petrem Šimůnkem, zkušeným novinářem a šéfredaktorem českého vydání časopisu Forbes, objevíte jak kreativně koncipovat Váš osobní nebo firemní příběh, správně ho komunikovat a účinně prodat tak, aby na něj nikdo nezapomněl. Začněte psát Váš příběh v rámci interaktivního cvičení, které je součástí workshopu a získejte cennou zpětnou vazbu.


  • S nástupem digitalizace a sociálních sítí zažíváme tzv. obsahový šok (v orig. content shock).
  • Z průzkumu vyplývá, že množství obsahu dostupného zejména na webových stránkách se zdovjnásobuje každých 9 až 24 měsíců. Jak tedy zaujmout právě Vaším příběhem tak, aby v nepřeberném množství informací vynikl a zaujal?
  • Váš firemní příběh podporuje emoční angažovanost Vašich zákazníků. Cílem Vašeho příběhu je, aby u Vašich zákazníků vyvolal emoce a empatii. Příběh Vaší firmy by měl mít obsah, který nabídne zákazníkovi přidanou hodnotu Vašeho produktu nebo služby. Zároveň Vám dává prostor vysvětlit co, proč a jak Vaše značka dělá. Z psychologických studií vyplývá, že zákazníci se s firemním příběhem dokážou lépe osobně ztotožnit.Zaobalit Váš produkt nebo službu do příběhu, který přesahuje jeho jednoduchý popis, u zákazníků vzbudí zájem a vytvoří si k Vašemu produktu nebo službě vztah.
  • Váš firemní příběh, který komunikuje Vaší vizi, je základem Vaší značky. Originální a neotřelý příběh Vaší firmy je pro Vás příležitostí odlišit Váš produkt nebo službu od ostatních a vyniknout. Je také do jisté míry předpokladem pro úspěšný branding a jedním z nástrojů marketingu. Poutavý ale jednoduchý příběh, který si zákazníci snadno zapamatují je konkureční výhodou. Příběh Vaší značky Vaše zákazníky propojí a umožní jim ho sdílet například na sociálních sítích.
  • Váš firemní příběh podporuje obchodní výkonnost a růst Vaší firmy. Ze studií (Corporate Culture & Performance) vyplývá, že organizace a firmy, které svým zákazníkům nabízejí příběh a obsahově zajímavé sdělení mají v průměru 750x větší výkonnost, než firmy a organizace bez sdílených hodnot a příběhu. Značky s příběhem jsou zároveň nejvýdělečnějšími a nejrychleji rostoucími společnostmi.
  • Tzv. ‘storytelling’ tak představuje konkurenční výhodu pro Vás a Vaši firmu nebo organizaci. Projekt SignificantObjects.com již před lety ukázal, že samotné předměty, které se v minulosti na eBay prodaly za průměrně 1 dollar, mají potenciál být prodány za mnohem vyšší cenu, pokud pod nimi figuruje poutavý příběh.

Co se na workshopu naučíte:

  • Jak vyprávět příběh Vašeho firemního či osobního úspěchu.
  • Jak vybrat klíčová sdělení, zaujmout a prodat Váš příběh.
  • Jak na obsahový marketing a jak přesvědčit Vaše zákazníky.
  • Jak na trh úspěšně uvést novou značku a etablovat ji.
  • Co stojí za úspěchem Forbes a jak se do něj dostat.

Lektor Petr Šimůnek:

  • Šéfredaktor české verze prestižního časopisu FORBES.
  • Bývalý šéfredaktor Hospodářských novin a bývalý zástupce šéfredaktora MF DNES.
  • Pravidelný moderátor pořadů Den podle a Ekofórum na stanici Český rozhlas Plus.
  • Více než 20 let se pohybuje ve světě médií.
  • Disponuje několikaletými zkušenostmi z rádia a televize.
  • Bývalý moderátor debaty Nedělní partie na Primě.

 

 Maximální kapacita: 15 lidí


Termín: 15/11/2018, 9:00 - 13:30

Místo konání: European Leadership and Academic Institute

Cena po slevě při včasné registraci: 6,320.00 Kč + DPH (Běžná cena 7,900.00 Kč + DPH)


Registrace

Právě prohlíží
1 další zájemce
Vstupné Cena Počet míst
EARLY BIRD sleva 20 % 6,320.00
Běžná cena 7,900.00 N/A


Nadcházející termíny

Nevyhovující termín

Máte zájem o školení, ale nestihli jste se zaregistrovat? Napiště nám na info@elai.cz a my se Vám ozveme, jakmile bude potvrzeno datum dalšího workshopu.
Business Storytelling s Petrem Šimůnkem was last modified: November 12th, 2018 by Petra Vulterýnová