Komunitní leadership s Danielem Francem

Datum: 12/10/2018, 9:00 - 13:30
Místo konání: just-home
Adresa: Šrobárova 2195/13, Praha 3, 130 00

Cena:
6,320.00 Kč + DPH


Vytvořte živou komunitu kolem Vašeho produktu nebo služby a využijte její potenciál k posílení Vaší značky a konkurenční výhody. Komunita je rozhodně víc než jen „lajky“ a fanoušci na sociálních sítích. Komunitu tvoří Vaši stávající i potenciální zákazníci, kteří rozhodují o tom, jestli se z Vás stane „love brand“ bez ohledu na to, jestli se věnujete daňovému poradenství nebo prodeji palet na výrobu nábytku. Komunity kolem Vaší značky se dají systematicky posilovat ve prospěch Vašeho brandu.

Starbucks tvoří komunita lidí, kteří milují dobré a rychlé kafe. Nike tvoří komunita lidí, kteří milují běhaní. Red Bull tvoří komunita lidí, kteří milují dobrodružství a energii. A ani jedna z těchto komunit nevznikla náhodou! Daniel Franc, který založil komunitu Google developerů, jednu z největších komunit na světě, Vás na tomto jedinečném workshopu přesvědčí, že správně řízená komunita Vám zvýší konkurenční výhodu, vizibilitu a velmi efektivním způsobem přispěje k růstu Vašeho byznysu.


  • Budování komunity kolem Vaší firmy nebo organizace vytváří jedinečnou konkurenční výhodu, která přispívá k udržení stávajících zákazníků.
  • Komunity dávají zákazníkům pocit, že nejde pouze o Váš produkt nebo službu, ale stávají se členy společenství sdruženého kolem Vaší značky a ztotožňují se s Vaší společností na emoční úrovni.
  • Komunity zvyšují loajalitu a retenci zákazníků. Pravděpodobnost, že si Váš produkt nebo službu koupí stávající zákazník, je znatelně vyšší (50-60 %), než u nových zákazníků.
  • Aktivní komunita zvyšuje vizibilitu Vaší značky a přispívá k posílení Vaší reputace. Komunita, která sdružuje věrné zákazníky Vaší firmy, podporuje zákaznickou angažovanost a sdílení Vašich produktů například na sociálních sítích. Dobře vedená komunita tak představuje velice účinný marketingový nástroj, který může sloužit k organické akvizici nových zákazníků.

Co se na workshopu naučíte

  • Co jsou komunity, jak mohou posloužit Vaší organizaci a jak jich správně využít.
  • Jak vytvořit Vaši komunitu a jaké jsou její základní pilíře.
  • Jak komunitu řídit a jakých chyb se vyvarovat.
  • Jak podporovat aktivitu členů a zajistit, aby přispívali k rozvoji komunity a Vaší značky.
  • Jak měřit efektivitu komunit a jejich přínos pro Váš tým, firmu nebo organizaci.
  • Jak řešit výzvy a problémy, které mohou v komunitě nastat.

O Danielu Francovi

  • Spoluzakladatel aktuálně největšího globálního programu komunitního vzdělávání pro vývojáře Google Developer Groups.
  • Člen a vedoucí globálních týmů Googlu a vedoucí globálního rozvoje Googlu.
  • Vzděláním HR manager a sociolog.
  • Působil jako technický ředitel v několika menších technologických firmách, které založil v USA a ČR.
  • Konzultant managementu týmů pro desítky společností od Fortune 50 až po začínající startupy.
  • Autor mezinárodních publikací v oblasti vzdělávání.

Maximální kapacita: 20 lidí


Termín: 12/10/2018, 9:00 - 13:30

Místo konání: just-home

Cena po slevě při včasné registraci: 6,320.00 Kč + DPH (Běžná cena 7,900.00 Kč + DPH)


Registrace

Právě prohlíží
1 další zájemce
Vstupné Cena Počet míst
EARLY BIRD sleva 20 % 6,320.00
Běžná cena 7,900.00 N/A


Nadcházející termíny

Nevyhovující termín

Máte zájem o školení, ale nestihli jste se zaregistrovat? Napiště nám na info@elai.cz a my se Vám ozveme, jakmile bude potvrzeno datum dalšího workshopu.
Komunitní leadership s Danielem Francem was last modified: September 17th, 2018 by Adam Cironis