PR strategie kreativně

Datum: 26/10/2018, 9:00 - 13:30
Místo konání: European Leadership and Academic Institute
Adresa: Jungmannovo náměstí 3, Praha 1, 11000

Cena:
5,520.00 Kč + DPH


Dobrá reputace je to nejcennější, co může Vaše společnost mít. Kreativně vedené PR zvyšuje hodnotu Vaší značky, je levnější než klasická reklama, zvyšuje Vaši konkurenční výhodu, a hlavně Vám může posloužit při komunikaci krizových situací ve Vaší společnosti. Způsob, jakým Vaši společnost zákazníci vnímají, je klíčový pro další růst a kvalitní nábor nových zaměstnanců.

Alžběta Houzarová, přední expertka na PR strategie z Googlu, Vás provede aktuálními trendy v PR, výběrem vhodných platforem pro Vaše konkrétní potřeby a způsoby, jak předejít špatně vedené krizové komunikaci. Žádný byznys článek není náhodou a dobře vedená externí komunikace s potenciálními zákazníky nebo zaměstnanci se dávno neomezuje pouze na sociální sítě.


  • Správná PR strategie zásadně přispívá k lepší vizibilitě a popularizaci Vaší značky. Dle studií dobře připravený článek v médiích přiláká větší pozornost a vzbudí zájem u potenciálních zákazníků daleko více než reklamní banner.
  • Nastavení PR strategie je předpokladem pro budování efektivní obchodní značky a firemní identity. Způsob, jakým komunikujete Vaše firemní hodnoty, je klíčový – zhruba 64 % lidí si ke značce udělá vztah právě díky sdíleným hodnotám. Proto je důležité je uceleně komunikovat s pomocí Vašeho PR plánu.
  • Připravený PR plán také pomáhá odolnosti Vaší společnosti v krizových situacích a ochraně Vaší firemní reputace. Jednou z úloh PR je připravit se na nečekané situace, které by mohly negativně ovlivnit Vaši značku a její kredibilitu. Příprava PR oddělení na krizové situace a adekvátní reakce je klíčová pro udržení důvěry a loajality Vašich zákazníků.

Co se na workshopu naučíte

  • Jak nastavit plán komunikace a které projekty upřednostnit.
  • Jak zpracovat zprávu tak, aby se chytla v televizi, rozhlase nebo v novinách.
  • Jak získat z projektu několik fází komunikace.
  • Jak se zbavit „corp-speaku“ a začít zase mluvit lidskou řečí.
  • Jak se dopředu připravit na krizovou komunikaci.
  • Jak redaktorům dodat přesně to, co potřebují.

O Alžbětě Houzarové

  • Šéfka komunikace produktů, služeb a korporátních témat Googlu v ČR, SR a dalších zemích střední a východní Evropy.
  • Více než 13 let zkušeností s PR v korporacích.
  • Zakládala kanály péče o zákazníky na sociálních sítích a zaměřovala se také na krizovou a reaktivní komunikaci ve společnosti Vodafone.
  • S bývalou ředitelkou Vodafonu Muriel Anton zakládala a vedla mentoringový program pro manažerky s názvem Odyssey.
  • V minulosti působila jako freelance PR konzultant pro několik startupů.

Maximální kapacita: 20 lidí


Termín: 26/10/2018, 9:00 - 13:30

Místo konání: European Leadership and Academic Institute

Cena po slevě při včasné registraci: 5,520.00 Kč + DPH (Běžná cena 6,900.00 Kč + DPH)


Registrace

Právě prohlíží
2 další zájemci
Vstupné Cena Počet míst
EARLY BIRD sleva 20 % 5,520.00
Běžná cena 6,900.00 N/A


Nadcházející termíny

Nevyhovující termín

Máte zájem o školení, ale nestihli jste se zaregistrovat? Napiště nám na info@elai.cz a my se Vám ozveme, jakmile bude potvrzeno datum dalšího workshopu.
PR strategie kreativně was last modified: October 12th, 2018 by Petra Vulterýnová