PR strategie kreativně

Datum: 26/10/2018, 9:00 - 13:30
Místo konání: European Leadership and Academic Institute
Adresa: Jungmannovo náměstí 3, Praha 1, 11000

Cena:
0.00 Kč + DPH


V European Leadership & Academic Institute již 8 let podporujeme kvalitní vzdělávání a osobnostní růst skrze předávání reálných zkušeností. Naše intenzivní 4,5 hodinové workshopy s předními osobnosti českého byznysu přináší globální byznysová témata do českého kontextu. Formát našich intenzivních workshopů je inspirovaný unikátní vyučovací metodou tzv. tutoriálů, které již po staletí úspěšně fungují na University of Oxford a University of Cambridge.

Dobrá reputace je to nejcennější, co může Vaše společnost mít. Kreativně vedené PR zvyšuje hodnotu Vaší značky, je levnější než klasická reklama, zvyšuje Vaši konkurenční výhodu, a hlavně Vám může posloužit při komunikaci krizových situací ve Vaší společnosti. Způsob, jakým Vaši společnost zákazníci vnímají, je klíčový pro další růst a kvalitní nábor nových zaměstnanců.

Alžběta Houzarová, přední expertka na PR strategie z Googlu, Vás provede aktuálními trendy v PR, výběrem vhodných platforem pro Vaše konkrétní potřeby a způsoby, jak předejít špatně vedené krizové komunikaci. Žádný byznys článek není náhodou a dobře vedená externí komunikace s potenciálními zákazníky nebo zaměstnanci se dávno neomezuje pouze na sociální sítě.


  • Správná PR strategie zásadně přispívá k lepší vizibilitě a popularizaci Vaší značky. Dle studií dobře připravený článek v médiích přiláká větší pozornost a vzbudí zájem u potenciálních zákazníků daleko více než reklamní banner.
  • Nastavení PR strategie je předpokladem pro budování efektivní obchodní značky a firemní identity. Způsob, jakým komunikujete Vaše firemní hodnoty, je klíčový – zhruba 64 % lidí si ke značce udělá vztah právě díky sdíleným hodnotám. Proto je důležité je uceleně komunikovat s pomocí Vašeho PR plánu.
  • Připravený PR plán také pomáhá odolnosti Vaší společnosti v krizových situacích a ochraně Vaší firemní reputace. Jednou z úloh PR je připravit se na nečekané situace, které by mohly negativně ovlivnit Vaši značku a její kredibilitu. Příprava PR oddělení na krizové situace a adekvátní reakce je klíčová pro udržení důvěry a loajality Vašich zákazníků.

Co se na workshopu naučíte

  • Jak nastavit plán komunikace a které projekty upřednostnit.
  • Jak zpracovat zprávu tak, aby se chytla v televizi, rozhlase nebo v novinách.
  • Jak získat z projektu několik fází komunikace.
  • Jak se zbavit „corp-speaku“ a začít zase mluvit lidskou řečí.
  • Jak se dopředu připravit na krizovou komunikaci.
  • Jak redaktorům dodat přesně to, co potřebují.

O Alžbětě Houzarové

  • Šéfka komunikace produktů, služeb a korporátních témat Googlu v ČR, SR a dalších zemích střední a východní Evropy.
  • Více než 13 let zkušeností s PR v korporacích.
  • Zakládala kanály péče o zákazníky na sociálních sítích a zaměřovala se také na krizovou a reaktivní komunikaci ve společnosti Vodafone.
  • S bývalou ředitelkou Vodafonu Muriel Anton zakládala a vedla mentoringový program pro manažerky s názvem Odyssey.
  • V minulosti působila jako freelance PR konzultant pro několik startupů.

Maximální kapacita: 20 lidí


Termín: 26/10/2018, 9:00 - 13:30

Místo konání: European Leadership and Academic Institute

Cena po slevě při včasné registraci: 0.00 Kč + DPH (Běžná cena 6,900.00 Kč + DPH)


Registrace

Rezervace na tuto akci je již uzavřená / Bookings are closed for this event.

Nadcházející termíny

Nevyhovující termín

Máte zájem o školení, ale nestihli jste se zaregistrovat? Napiště nám na info@elai.cz a my se Vám ozveme, jakmile bude potvrzeno datum dalšího workshopu.
PR strategie kreativně was last modified: October 25th, 2018 by Petra Vulterýnová