PR strategie kreativně

Datum: 16/08/2018, 9:00 - 13:30
Místo konání: Impact Hub Praha
Zkušenost nad zlato: Váš čas je pro nás vzácný, proto realizujeme formát intenzivních 4,5 hodinových praktických workshopů založených na tom nejcennějším – zkušenostech těch nejzkušenějších na českém trhu. Naše workshopy nejsou jen jednorázovou záležitostí. Je to začátek procesu. Více...

Cena:
5,865.00 Kč + DPH


Zkušenost je nad zlato! Dobře víme, jak to dopadá, když se Vám snaží radit někdo, kdo má pouze teorii načtenou z knížek, ale chybí mu zkušenosti. Proto Vám přinášíme ty nejzkušenější osobnosti v České republice. Alžběta Houzarová o PR strategii nejen mluví, ale také ji již několik let úspěšně vytváří a realizuje jako šéfka komunikace Google. Své zkušenosti předává na workshopu PR strategie kreativně.


Média baží po senzacích a přešlapech. Váš CEO zase po titulce v Hospodářkách. Tenhle boj nelze vyhrát, ale můžeme se společně zamyslet nad tím, jak vaše firemní témata nejlépe uchopit a zpracovat tak, aby měla šanci prorazit.

“Dobrý PR příběh je mnohonásobně účinnější než jakákoli reklama na první stránce,” říká Richard Branson. Promyšlená a především kreativní PR strategie je dnes přinejmenším stejně důležitá, jako samotný produkt nebo služba. Jak si ale nastavit plán komunikace, kde se snažit uplatnit Vaše firemní témata a jak je zpracovat, aby se dostala tam, kam potřebujete a jak potřebujete? Žádný problém! Nastavte si svou vlastní PR strategii se šéfkou komunikace Google Alžbětou Houzarovou.

Na workshopu “PR strategie kreativně” se naučíte, jak nastavit Váš vlastní plán komunikace. Zjistíte, které projekty upřednostnit, a jaký pro ně zvolit styl komunikace. Naučíte se, jak naplánovat strategii tak, abyste z jednoho projektu získali co největší možný počet výstupů a inspirujete se neefektivnějšími komunikačními kampaněmi evropského Google. A co dělat v případě krize? Dozvíte se, jak si dopředu připravit checklist a krizový plán, který Vám pomůže hájit firmu na veřejnosti. Posvítíte si také na „korporátní hantýrku“, a na to, jak přesně zpracovat zprávu pro rádio, televizi či online. V neposlední řadě zjistíte, jak vypadají a fungují dnešní redakce a jak se podle toho zařídit. To vše se šéfkou komunikace Google, která má bohaté PR zkušenosti z úspěšných firem, krizových situací i malých neziskových projektů.

Co se na workshopu naučíte:

  • Jak nastavit plán komunikace, a které projekty upřednostnit
  • Jak zpracovat zprávu tak, aby se chytla v televizi, rozhlase nebo v novinách
  • Jak získat z projektu několik fází komunikace
  • Nejlepší komunikační projekty evropského Google
  • Jak se zbavit „corp-speaku“ a začít zase mluvit lidskou řečí
  • Jak se dopředu připravit na krizovou komunikaci
  • Jak redaktorům dodat přesně to, co potřebují

 

Alžběta Houzarová
Alžběta Houzarová má více než 13 let zkušeností s PR jak v korporacích, tak mimo ně. V současné době vede v Google komunikaci produktů a služeb, ale i všech korporátních témat v Česku a na Slovensku. Komunikaci vybraných projektů zajišťuje i v dalších zemích regionu střední a východní Evropy. Svou kariéru ve vysněném oboru PR nastartovala ve Vodafonu, kde se zpočátku soustředila hlavně na kreativní PR stunty, posléze zakládala kanály péče o zákazníky na sociálních sítích a v závěru svého dlouholetého působení zde nasbírala dostatek zkušeností i s krizovou a reaktivní komunikací. Společně s bývalou ředitelkou Vodafonu kanaďankou Muriel Anton zakládala a vedla mentoringový program pro manažerky s názvem Odyssey a působila jako freelance PR konzultant pro několik startupů.


Maximální kapacita: 20 lidí


Termín: 16/08/2018, 9:00 - 13:30

Místo konání: Impact Hub Praha

Cena: 6,900.00 Kč + DPH


Registrace

Právě prohlíží
1 další zájemce
Typ lístku Cena Počet míst
Sleva 15% na nový workshop 5,865.00


Nadcházející termíny

Nevyhovující termín

Máte zájem o školení, ale nestihli jste se zaregistrovat? Napiště nám na info@elai.cz a my se Vám ozveme, jakmile bude potvrzeno datum dalšího workshopu.
PR strategie kreativně was last modified: June 1st, 2018 by Petra Vulterýnová