Sales leadership s bývalým viceprezidentem HP Janem Zadákem

Datum: 19/03/2019, 9:00 - 13:30

Cena:
6,900.00 Kč + DPH


V European Leadership & Academic Institute již 8 let podporujeme kvalitní vzdělávání a osobnostní růst skrze předávání reálných zkušeností. Naše intenzivní 4,5 hodinové workshopy s předními osobnosti českého byznysu přináší globální byznysová témata do českého kontextu. Formát našich intenzivních workshopů je inspirovaný unikátní vyučovací metodou tzv. tutoriálů, které již po staletí úspěšně fungují na University of Oxford a University of Cambridge.


Svět prochází transformací, jejíž rychlost je znásobena digitálními technologiemi. Tato bezprecedentní změna představuje jedinečné výzvy, ale i nové obchodní příležitosti. Pro mnoho společností nastal správný čas na změnu obchodní strategie a obchodního modelu – máte jasnou obchodní vizi, strategii a prodejní plán? Potřebujete transformovat Vaši tržní strategii a prodejní kanály, zlepšit prodejní výsledky a další klíčové indikátory výkonu? S Janem Zadákem, donedávna nejvýše postaveným českým manažerem a viceprezidentem společnosti Hewlett-Packard, zjistíte, jak se vstupem do éry dovednostní ekonomiky závisí vaše výsledky především na lidech, jejich schopnostech a na tom, jak je vedete. Naučte se budovat, motivovat, rozvíjet a vést vysoce výkonné prodejní týmy k lepším výsledkům. Součástí velmi praktického workshopu jsou i případové studie zaměřené na prodejní strategii, segmentaci trhu, segmentaci zákazníků, GTM model, model pokrytí trhu, obchodní plánování, prodejní procesy, cenové strategie, a další klíčové oblasti pro udržitelný rozvoj Vaší obchodní organizace a týmu.


  • Automatizace, digitalizace a robotizace přináší nové výzvy nejen pro výkonné ředitele a CEO, ale pro celé organizace, jejich strukturu a fungování. Rychlé a rozsáhlé technologické změny a sdílení informací v globálním světě rapidně mění zažité hierarchické struktury a postavení lídrůi členů týmů. Leadership vyžaduje větší flexibilitu, umění předvídat a komunikovat vizi firmy do budoucna.
  • Leadership v dnešní době vyžaduje v první řadě změnu myšlení. Ať jde o CEO nebo člena týmu, je třeba se umět rychle rozhodnout, vidět souvislosti v globálním kontextu, jít naproti novým příležitostem a hledat nové, inovativní způsoby.
  • Leadership v době změn vyžaduje také změnu chování. Ať jde o CEO nebo člena týmu, dnešní doba si žádá schopnost rychlejší adaptace, vyšší míru spolupráce mezi diverzními týmy v různých odvětvích a budování nové spolupráce s ostatními aktéry mimo firmu nebo organizaci.
  • Leadership dnes v neposlední řadě znamená změnu reakce. Organizace a společnosti se musí učit čelit rizikům, dokázat odolnost vůči neustálým změnám nejen na trhu, ale i ve světě obecně, prosazovat inovace, mít dost odvahy a zasadit se o změnu a uspět.
  • Úspěšný „Sales Leadership“ vyžaduje inovativní přístup k trhu a jeho pokrytí, robustní systém vedení, řízení a rozvoje prodeje a prodejního týmu.

Co se na workshopu naučíte

  • Jak definovat obchodní strategii a efektivně ji propojit s celkovou firemní strategií.
  • Jak nastavit prodejní procesy v souladu s nákupním cyklem zákazníka a správně kvalifikovat obchodní příležitosti.
  • Vedení obchodu: jak vybrat prodejní metodologii, jak vést „pipeline management“ a „sales forecasting.“
  • Vytvořit přehled metrik a obchodních cílů k hodnocení prodejní výkonnosti, řízení prodejní efektivity a řízení prodejních nákladů.
  • Jak nastavit organizační strukturu prodejních týmů, vést zaměstnance k prodejní produktivitě, efektivně komunikovat, zvládat rozvoj dovedností celého týmu i klíčových talentů.
  • Jak formovat a motivovat tým a využít různé druhy „leadershipu“ k aktivnímu rozvoji zaměstnanců.
  • Součástí workshopu jsou i prakticky zaměřené případové studie na segmentaci trhu, segmentaci zákazníků, GTM model, model pokrytí trhu, obchodní plánování, prodejní procesy, cenové strategie, a další klíčové oblasti pro udržitelný rozvoj Vaší obchodní organizace a týmu.

O Janu Zadákovi 

  • Bývalý prezident Hewlett-Packard Enterprise Services v regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika) a generální ředitel společnosti Hewlett-Packard pro EMEA.
  • Až donedávna patřil mezi celosvětově nejvýše postavené české manažery.
  • Řídil dodávky největších projektů, prodej a rozvoj obchodní sítě, vztahy s nejvýznamnějšími globálními klienty a desetitisíce zaměstnanců.
  • Ve společnosti Hewlett-Packard působil také jako výkonný viceprezident pro globální prodej a marketing a vedl mj. globální transformaci obchodního modelu.
  • Má více než 20 let praxe ve vrcholovém managementu a unikátní zkušenosti v oblasti vedení lidí, strategického plánování, budování a vedení globálních týmů.
  • Díky úspěšné kariéře v IT průmyslu nabízí ojedinělý vhled do problematiky digitalizace, automatizace a jejich dopadu na byznys.

 


Maximální kapacita: 20 lidí


Termín: 19/03/2019, 9:00 - 13:30

Místo konání:

Cena po slevě při včasné registraci: 5,865.00 Kč + DPH (Běžná cena 6,900.00 Kč + DPH)


Registrace

Právě prohlíží
1 další zájemce
Vstupné Cena Počet míst
15% sleva při registraci 3 a více míst 5,865.00
10% sleva při registraci 2 míst 6,210.00
Běžná cena 6,900.00


Nadcházející termíny

Nevyhovující termín

Máte zájem o školení, ale nestihli jste se zaregistrovat? Napiště nám na info@elai.cz a my se Vám ozveme, jakmile bude potvrzeno datum dalšího workshopu.
Sales leadership s bývalým viceprezidentem HP Janem Zadákem was last modified: November 23rd, 2018 by Petra Vulterýnová