Workshop: Strategický marketing s Petrem Pištělákem

Strategický marketing s Petrem Pištělákem13.9.2018

Zkušenost je nad zlato! Dobře víme, jak to dopadá, když se Vám snaží radit někdo, kdo má pouze teorii načtenou z knížek, ale chybí mu zkušenosti. Proto Vám přinášíme ty nejzkušenější osobnosti v České republice. Petr Pištělák o vytváření strategickém marketingu nejen mluví, ale také má jako jediný český manažer na svém kontě čtyři Zlaté Effie a vede vlastní firmu. Své zkušenosti předává na workshopu Strategický marketing.


Prodat cokoli není problém. Problém je, aby po započtení všech nákladů ještě zůstal nějaký zisk.

Vaše zákazníky zajímá Vaše firma a produkt asi tak, jako Vás zajímá ta jejich. Takže až na pár výjimek téměř vůbec. Pokud chcete v dnešním konkurenčním prostředí uspět, je potřeba mít jasnou strategii. Objevte, jaké mechanismy vedou právě Vaše zákazníky k nákupu a spotřebě, a na čem závisí, že zvítězíte ve volbě mezi Vámi a konkurencí. Pokud tento mechanismus zvládnete a rozkryjete pro Váš obor, můžete se spolehnout na budoucí růst celé firmy. Pokud ne, budete nadále naplňovat dávný citát, že „polovina marketingových peněz je jistě zcela vyhozena z okna, jen nikdo neví, která polovina to je“.

Tak neházejte peníze z okna a založte Vaši marketingovou strategii na zkušenostech Petra Pištěláka, který stojí za zavedením Home Creditu do Číny a dlouhodobě také působil jako šéf marketingu a obchodu v ČSA. Díky workshopu Strategický marketing dostanete transparentní a ucelený pohled na jinak tradičně roztříštěný a nesystematický svět marketingu, budování trhu, výzkumu, médií a cenotvorby. Inspirujte se a získejte pro Vaši firmu, společnost nebo tým strategické a zároveň inovativní řešení. Po absolvování workshopu Vás již nikdo nebude moci v marketingovém bludišti vodit za nos a vy budete moci začít úspěšně budovat prodej a povědomí o Vašem produktu. Jste připraveni?

Co se na workshopu naučíte:

  • Jak strategicky přemýšlet o marketingu v krátkodobém i dlouhodobém horizontu?
  • Kde jsou ve Vašem odvětví ukryté peníze, a jak se k nim dostat?
  • Kdo o nákupu ve skutečnosti rozhoduje, a jak jej získat?
  • Co byste měli o svém produktu říkat, aby se prodával?
  • Jak přenést co nejvýhodněji a nejefektivněji Vaši zprávu přímo ke spotřebiteli?
  • Kolik by měl Váš produkt stát a jak komunikovat jeho hodnotu?

Petr Pištělák:
Petr je uznávaným expertem na marketing a tvorbu marketingových strategií. Je jediným českým manažerem, který má na svém kontě hned čtyři Zlaté Effie, národní ceny za nejefektivnější reklamní kampaň. Dlouho působil jako člen představenstva a vicepresident pro marketing, produkt a obchod v Českých aeroliniích (ČSA). Do roku 2006 pracoval ve finanční skupině PPF, nejprve jako místopředseda představenstva a výkonný ředitel v eBance, později se stal klíčovým členem týmu, který úspěšně uvedl Home Credit do Číny a udělal z něj třetího největšího hráče na tamním trhu. Profesní dráhu začal v Procter & Gamble, kde strávil téměř deset let na marketingových a obchodních pozicích.
Petr Pištělák je nyní partnerem firmy Profit Booster, poskytující outsourcing strategického marketingu, obchodu a business developmentu. Služby Profit Boosteru využívají špičkové korporace jako Cisco Systems, Wrigley, Raiffeisenbank, stejně jako lokální klienti včetně Airbank, nebo Bohemia Energy. Je také autorem knihy The Profitbooster Method – a guide to build and grow any business (Amazon USA, 2016). Mimo práce je Petr šťastně ženatý otec tří dětí, amatérský sportovec, radioamatér a fakultativní steampunker.


Maximální kapacita: 20 lidí

Cena se slevou 15% na nový workshop: 5 865 Kč + DPH

Délka: 4,5 hodiny13.9.2018

Workshop: Strategický marketing s Petrem Pištělákem was last modified: September 26th, 2018 by Adam Cironis