Workshop: Marketing 4.0 s šéfem B2C marketingu Google Petrem Šmídem

Workshop: Marketing 4.0 s Petrem Šmídem
Registrujte se na nadcházející termíny:

Náš zákazník, náš pán. Jeho chování se však v posledních letech rapidně mění, především díky technologiím. Jak neztratit přehled o tom komu sloužíme, reagovat na trendy a správně nastavit a vyhodnocovat marketingový mix a strategii? S tím Vám pomůže nový workshop Marketing 4.0 s Petrem Šmídem, šéfem B2C marketingu Googlu pro střední a východní Evropu.

Lidé dnes získávají informace, tráví čas a nakupují zcela jinak. Ve světe chytrých telefonů, mobilních aplikací a e-shopů je čím dál tím těžší získat a udržet si zákazníky. Se správně nastavenou marketingovou strategií je to však jednodušší. Na nejnovější digitální trendy, které hýbou světem marketingu je potřeba rychle reagovat. A kdo o nich ví víc něž Google? Tento workshop Vám pomůže nastavit Váš marketingový mix a vytvořit komplexní marketingovou strategii založenou na nejnovějších poznatcích. Získáte jedinečný vhled do toho, co dnes ovlivňuje českého spotřebitele, jak vyhodnocovat získané informace o něm, a jak na ně efektivně reagovat a implementovat je. Také zjistíte, jak identifikovat ty správné „vychytávky“, ale také kterým se obloukem vyhnout.

Využijte znalostí a zkušeností předního experta na aplikaci nejnovějších trendů marketingu a registrujte se níže na jeho workshop pořádaný exkluzivně v rámci ELAI.

Co se na workshopu naučíte:

  • Jak využít a uplatnit aktuální digitální marketingové trendy ovlivňující spotřebitele
  • Co funguje na české spotřebitele ve srovnání se světem a jak toho využít
  • Jak najít a analyzovat svého digitálního spotřebitele
  • Jak “digitální příležitost” využily firmy všech velikostí a jak je můžete využít vy
  • Která data a nástroje se vyplatí sledovat a používat
  • Jak nejnovější trendy vyhodnocuje Google a jak je převádí do praxe

Petr Šmíd

Petr Šmíd vede v Google B2C marketing pro celou střední a východní Evropu. Svůj tým vybudoval od nuly a nyní s ním sbírá řadu interních i externích ocenění za inovativní marketingové kampaně – včetně Křišťálové lupy (2.místo) a Fénix (3. místo) za projekt Digitální garáž. Dříve působil v Googlu také jako šéf marketingu pro Českou republiku a Slovensko nebo šéf marketingu pro malé a střední podniky. Do Google přešel ze společnosti McKinsey & Company, kde strávil 7 let.


Co na Marketing 4.0 říkají účastníci?

Významný pohled na moderní marketing z nadhledu.

Aleš Máslo, maketingový ředitel VITAR s.r.o.

Doporučila bych komukoliv, kdo hledá inspiraci, jak dělat správně marketing!

Daniela Jakodová, Bel Stewart s.r.o.


Maximální kapacita: 20 lidí
Standardní cena: 6900 Kč + DPH
CENA S 15% VÁNOČNÍ SLEVOU: 5,865.00 Kč + DPH
Délka: 4,5 hodiny

Registrujte se na nadcházející termíny:

Workshop: Marketing 4.0 s šéfem B2C marketingu Google Petrem Šmídem was last modified: November 12th, 2017 by Hugo Mrázek