Workshop: PR strategie kreativně se šéfkou komunikace Google, Alžbětou Houzarovou

Registrujte se na nadcházející termíny:

Sleva 20% pro EARLY BIRDS

Více praxe, méně teorie! V ELAI Vám přinášíme ty nejzkušenější osobnosti v České republice.

Dobrá reputace je to nejcennější, co může Vaše společnost mít. Kreativně vedené PR zvyšuje hodnotu Vaší značky, je levnější než klasická reklama, zvyšuje Vaši konkurenční výhodu, a hlavně Vám může posloužit při komunikaci krizových situací ve Vaší společnosti. Způsob, jakým Vaši společnost zákazníci vnímají, je klíčový pro další růst a kvalitní nábor nových zaměstnanců.

Alžběta Houzarová, přední expertka na PR strategie z Googlu, Vás provede aktuálními trendy v PR, výběrem vhodných platforem pro Vaše konkrétní potřeby a způsoby, jak předejít špatně vedené krizové komunikaci. Žádný byznys článek není náhodou a dobře vedená externí komunikace s potenciálními zákazníky nebo zaměstnanci se dávno neomezuje pouze na sociální sítě.

Co se na workshopu naučíte:

  • Jak nastavit plán komunikace a které projekty upřednostnit.
  • Jak zpracovat zprávu tak, aby se chytla v televizi, rozhlase nebo v novinách.
  • Jak získat z projektu několik fází komunikace.
  • Jak se zbavit „corp-speaku“ a začít zase mluvit lidskou řečí.
  • Jak se dopředu připravit na krizovou komunikaci.
  • Jak redaktorům dodat přesně to, co potřebují.

Alzběta Houzarová:

  • Šéfka komunikace produktů, služeb a korporátních témat Googlu v ČR, SR a dalších zemích střední a východní Evropy.
  • Více než 13 let zkušeností s PR v korporacích.
  • Zakládala kanály péče o zákazníky na sociálních sítích a zaměřovala se také na krizovou a reaktivní komunikaci ve společnosti Vodafone.
  • S bývalou ředitelkou Vodafonu Muriel Anton zakládala a vedla mentoringový program pro manažerky s názvem Odyssey.
  • V minulosti působila jako freelance PR konzultant pro několik startupů.

 


Standardní cena: 6900 Kč + DPH
Early bird sleva 20 %: 5520 Kč + DPH
Délka: 4,5 hod.

Registrujte se na nadcházející termíny:

Workshop: PR strategie kreativně se šéfkou komunikace Google, Alžbětou Houzarovou was last modified: October 5th, 2018 by Petra Vulterýnová